Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Hibrid Volvo képes leírás - Volvo.tlap.hu
részletek »

Hibrid Volvo - Volvo.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: volvo.tlap.hu » Hibrid Volvo
Keresés
Találatok száma - 5 db
Jön a Volvo ReCharge

Jön a Volvo ReCharge

Jön a Volvo ReCharge Concept, a konnektorba csatlakoztatható hibrid A Volvo ReCharge Concept olyan konnektorba csatlakoztatható hibrid, melynek minden kerekét elektromos motor hajtja, akkumulátorait pedig a háztartásokban szokványos konnektorból lehet naponta újratölteni. A feltöltött akkumulátorok segítségével a tulajdonos 100 km-t autózhat elektromos energiával. Amennyiben szükséges, a kocsi négyhengeres belsőégésű motorja is beindul, és menet közben feltölti az akkumulátorokat. Jövőbeni termékpalettánk bizonyos részét elektromos járművek fogják kitenni. ReCharge Concept tanulmányautónk elektromos energiával elérhető hatótávolsága kiváló, miközben belső égésű motorja menet közben tölti fel az akkumulátorokat. Aki naponta 100 km-nél kevesebbet autózik, csak ritkán, vagy soha többé nem fog benzinkútra járni. - mondta Magnus Jonsson, a Volvo Cars kutató és fejlesztő részlegének senior alelnöke. A kiváló hatótávolságnak köszönhetően a Volvo ReCharge Concept nagymértékben kíméli tulajdonosa pénztárcáját. Kizárólag az elektromos hajtást használva az üzemeltetési költségek 80 százalékkal alacsonyabbak egy azonos méretű benzines autóhoz képest. Amennyiben a megtett út nagyobb az akk

Környezetkímélő Volvo C30

Környezetkímélő Volvo C30

Maga az a tény, hogy bedugják az autót a konnektorba, nem túl nagy újság a zord északon, ám a féltetők alatt éjszakázó skandináv autóknál az elektromosság az előmelegítést, s a reggeli könnyebb hidegindítást szolgálja. A Volvo konnektoros C30-as modellje teljesen másról szól. A Volvo ReCharge érdekes koncepció, mivel nagy hatósugarat biztosít akkumulátorhajtással, és tartalékként számíthat a belső égésű motorra." - mondja Magnus Jonsson, a Volvo Cars kutató és fejlesztő részlegének alelnöke. Rövid távra praktikus A Volvo ReCharge Concept olyan autótulajdonosok számára a legmegfelelőbb, akik kis távokon közlekednek naponta. Azok ingázók, akik otthonuk és munkahelyük között naponta száz kilométernél kevesebbet autóznak, az egész utat elektromos energiával tehetik meg. Az autó tulajdonosának mindössze egyetlen feltételt kell biztosítania, hogy otthonában vagy munkahelyén legyen egy konnektor a kocsi közelében. A teljes töltés három óráig tart, de már egy órás gyorstöltés is elegendő energiát ad 50 kilométer megtételéhez. Az elektromos üzemmódban elérhető hatótávolsága miatt a Volvo ReCharge Concept fogyasztás szempontjából kedvez tulajdonosa pénztárcájának. A számítások szerint el

Nem híg a leve - Volvo C30 1.6 teszt

Nem híg a leve - Volvo C30 1.6 teszt

A Volvo C30 már szinte törzsvendég szerkesztőségünkben, hiszen teszteltük már a kétliteres és a 2,4-es D5 dízellel is, de a 220 lóerős csúcsverzió is járt már nálunk. Mégsem valószínű, hogy ezekből látunk majd sokat az utakon, mert a most próbált, 1,6 literes benzinmotorral szerelt változat 4,8 milliós alapáránál a vele azonos lökettérfogatú dízelért egymillióval, a kétliteres dízelért másfél millióval, a 2,5 literes benzines turbóért pedig több mint négymillióval kérnek többet. De más prémiummárkánál is nehéz fába vágja a fejszéjét, aki ötmillió forint alatt próbál autót vásárolni, hiszen ennyi pénzért csak 1,6 literes benzinmotoros, szerény felszereltségű modelleket kapni. A szóba jöhető Alfa Romeo 147-es ugyan félmillióval a határ alatt is megkapható, de formáján és belső tartalmán már meglátszik a kor. A frissebb Audi A3 akciós változata 5,1 millióért kelleti magát, de ebben még egy hengerenként kétszelepes ősmotor muzsikál, ami a 21. században már a nem prémiumautók között is ritkaság. A legfejlettebb, 122 lóerős 1,6-osa az 1-es BMW-nek van, de ez az árán is meglátszik, ugyanis a legolcsóbb változatért is több mint 5,6 millió magyar forintot kérnek. Ha innen közelítjük meg, a

Volvo C30 Wikipedia

Volvo C30 Wikipedia

A Volvo C30 a Volvo svéd autógyártó legkisebb modellje. A Ford's Premier Automotive Group divízió által gyártott három ajtós, négyüléses, luxus kategóriás családi gépkocsi I.4 és I.5 motorokkal érhető el. Tekinthető az S40/V50/C70 sorozat háromajtós változatának is, legtöbb tulajdonságukat át is vette. A 2006-os párizsi autókiállításon mutatták be, és még annak az évnek a közepén bejelentették 2006. végi európai megjelenését. 2008-ban várható bemutatása az Amerikai Egyesült Államokban t5 néven. A BMW 1, Volkswagen Golf, Audi A3 Mini Cooper dominálta piacon kívánják pozicionálni, mint a fiatal vásárló első Volvója. Évi 65000 darab gyártását tervezik, ennek 75%-át az európai piacokra.

Vonzódni egy svédhez

Vonzódni egy svédhez

Vonzódni egy svédhez - Ritka a mai uniformizált autógyártásban, hogy ilyen markáns személyiség szülessen. Sem az 1-es BMW-ből, sem az A3-as Audiból, de még a 147-es Alfából sem lesz emlékezetes kultuszautó. A C30-ból még lehet. Valahogy tudja, amit elődei is tudtak. A mai napig szeretettel emlékszünk vissza a P 1800ES-re, a 480-asra; számos autóbuzi lottóötös utáni tízállásos álomgarázsában ott csillog valamelyikük. Nem ragadt meg az emberiség közös tudatában, milyen gyengécske álsportautó volt az Angyal autójának kombi változata, meg hogy mennyire megbízhatatlan a szedett-vedett alkatrészekből Hollandiában összetákolt (a C30-at Belgiumban, Gentben gyártják) kis bukólámpás, hanem hogy milyen szépek, mennyire szerettünk volna mindig is egyet. És most egy C30-at is szeretnénk. Legalábbis én biztosan. A külseje egyszerűen fantasztikus. Sosem gondoltam volna, hogy egy ilyen apró autónak is jól állhatnak a brutális Volvo-stílusjegyek, a terebélyes függőleges hűtőmaszk a nagy átlóval, a polcszerű övvonal. Szép szemből, ahogy a motorháztető domborítása V alakban lefut az orron a két sötéttel kiemelt szem között. Szép profilból a jellegzetes, csapott kupésziluett, a meredeken előre dőlő

Tuti menü